30 juni 2011

Motion...

Har gått/joggat min runda idag som är ca 4 km lång, 35 min. Efter det blev det dusch och bad nere vid bryggan och en god frukost med dagens tidning. Gick sedan ut på en liten fotorunda (en livbojsbild till dig E, om du klickar på badbryggan :-)), blev bjuden på kaffe hos Michelle men tackade nej, tog några bilder istället. Avslutade promenaden med att språka lite med Farbror Rune som är min granne raktöver här på kolonin.
Idag blir det en sväng till min bror för att hämta vinterdäcken som ska med vid bytet av bil :-) som förhoppningsvis sker i morr'n...

4 kommentarer:

  1. Alltid roligt att göra någon glad!!!

    SvaraRadera
  2. Blir riktigt avundsjuk...jag som jobbat 8 timmar/dag hela veckan...blä! =P

    SvaraRadera
  3. Det har du gjort Bra Sussi med tanke på den värme som varit!

    SvaraRadera