11 november 2012

Julmarknad

 Igår var det Julmarknad på Julita gård för sjunde året i rad för min del. Jag har som tradition att åka på denna marknad - köper en handsnidad brosch varje år av samma kvinna. I år blev det ett orange hjärta... Det roligaste var att båda döttrarna kom ner och hade sällskap med mig. Det blev en lunch på Café Norr innan de tog tåget tillbaka till huvudstaden.
 Marknaden var lite sen i år den brukar hållas sista helgen i oktober och då är det lite konstig men mysig känsla att gå på julmarknad så tidigt på året.








4 kommentarer:

  1. Tänk att det är julmarknadstider redan! Den här hösten har gått fort för mig, mycket jobb och många utmaningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har denna höst gått fort, alldeles för fort. Ibland önskar jag att tiden kunde stanna för ett litet tag...

      Radera
  2. Ser mysigt ut! Jag ser fram emot advent, få tända stjärnor och ljus. Även on det nu blir en lite lätt udda jul i år...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kanske du E kan tyda vad som står på stenplattan?

    SvaraRadera