23 oktober 2012

Tisdagstankar...

Personligt påhopp... nänä den gubben går inte!! Nähej det tar jag inte!!! Skönt att sätta ned foten - kom att tänka på den där tjejen i rosa kläder som sa:
- Ta ingen skit!
Vad hette hon nu igen?? Jag har tyvärr börjat få svårt att komma ihåg namn eller haft det ett tag. På något sätt känns det som att det blir värre när jag bekräftar den bristen :-P
Var det Grynet??? hmm slutar att fundera för antingen kommer jag på det eller också finns någon snäll själ som hjälper mig:)

3 kommentarer:

  1. Grynet är rätt! Men... Vem har hoppat på dig? Ska jag ge den personen på

    SvaraRadera
  2. Ska jag ge personen på moppo? 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min kära vapendragare ;) men den stora förloraren är inte jag och något jag lärt mig är att inte ta skit som är just det :) Du vet, vi som gör ett bra jobb upplevs som ett hot av de som pratar om att de gör det :-P

      Radera