31 augusti 2012

Slut på veckan, slut på augusti...

Den här veckan har gått fort, så fort att jag knappt hunnit andas. Hoppas att nästa vecka ska bli lite lugnare med några omflyttningar i grupperna. Har en chef som ger en beröm för ett bra jobb, och det är uppskattat :)
Ska på kurs på tisdag om det blir som det är sagt och en lärarvisning på Konstmuséet på onsdag som ska bli skoj.
Jag hade tänkt åka ut till stugan idag efter jobbet men det regnar så det får bli i morgon istället med hopp om bättre väder.

2 kommentarer:

  1. Jag har jobbat i skarven mellan augusti och september. Känns märkligt att gå till jobbet en månad och komma hem en annan...

    Jag är säker på att du förtjänar allt beröm du får, och mer därtill!! Ta till dig och väx.

    Jag är ledig ett dygn nu... Känns lite konstigt, men jag ska försöka göra nåt vettigt av tiden.
    Kram E

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får ett bra ledigt dygn!!! Kram

    SvaraRadera