03 april 2012

Slöardag...

Gårdagens träff som varade lääänge var som vanligt trevlig trots att att ett av hörnen inte kunde äta min pizza pga vissa ingredienser som man inte ska äta som gravid...miss av mig...två rostade mackor med ost fick hon i sig och en banan och kladdkakan med jordgubbar funkade bra...Idag har det varit en tiltig slöardag i soffan och sängen med bok, dator och tv som sällskap...riktigt skönt...ska fortsätta att slöa framför tv'n och lägga mig tidigt och vara bokmal i sängen...

5 kommentarer:

  1. Då vill du alltså inte att jag ringer dig kl 03.00 när jag ska kliva upp..?
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj, näe :0) ska du ut och resa ? kram

    SvaraRadera
  3. Skönt emellan med riktiga slödagar.
    Hoppas ni får en härlig påsk där hemma;-)
    Saknar lite svensk påskmat här, men överlever nog :-)
    ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ska "hemåt". Dvs norrut. Tåget gick 05.20. Just nu sitter jag och glor nån stans söder om Gävle. 5,5 timmar kvar...

    SvaraRadera
  5. Det är lätt hänt att missa! Jag gjorde den missen själv bara några veckor efter jag varit gravid när en gravid kompis var på besök...jag om någon borde ju ha tänkt på det men icke...

    SvaraRadera