15 februari 2012

En bra dag!!!

Vilken härlig dag! Träffat de elver jag ska ha. Det är tre olika grupper. Grupp C, 16 st kommer jag att ha endast 1 timme i veckan, grupp D, 16 elever var helt underbara - de träffade jag mest under dagen och grupp E, 4 elever kommer nog att bli bra det också :-)
Trevliga kollegor varav en var en kolonigranne :-)
Läraren jag ska vikariera för var väldigt välkomnande och hjälpsam och henne skulle jag gärna jobba tillsammans med. Det kommer nog att vara lite pirrigt första veckan men jag känner att jag kommer att fixa detta på ett bra sätt :-) tillsammans med fina, motiverade elever och hjälpsamma kollegor.

8 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med ett sådant arbetsklimat ;-)

    SvaraRadera
  2. ja L 17,25 undervisningstimmar/vecka :-)är detta sant :-)

    SvaraRadera
  3. Blir så glad när jag läser ditt inlägg! Det verkligen strålar av glädje!
    kram

    SvaraRadera
  4. Det låter toppen. Men först tar vi ett välbehövligt sportlov :)

    SvaraRadera
  5. Ja, E det känns riktigt bra :)
    Självklart ska vi ha ett sportlov först Erika har du också veca 8?

    SvaraRadera
  6. Så härligt när det känns så bra! Klart du fixar det :=)

    SvaraRadera
  7. Det låter spännande. Härligt att på detta sätt kunna se fram emot ett nytt jobb.

    SvaraRadera
  8. Så mysigt det låter. Ha ett skönt lov!

    SvaraRadera