30 mars 2012

Påsklov!!!

Då är påsklovet inlett... :-)) Härliga 10 dagars ledighet. De kommer säkert ta slut fortare än fortast men jag ska njuta så länge de varar och göra det jag vill...Hoppas det blir några fina dagar som jag kan spendera på kolonin vid "Lilla Stugan".
Jag har naturligtvis hela väskan full med med jobb och dator men jag känner mig själv...den kommer nog att bli oöppnad för jag behöver faktiskt inte jobba. Känner att det var länge sedan jag var så här lugn och faktiskt utvilad när jag går på ett påsklov...

Några måsten har jag men bara trevliga sådana - vinkväll här hemma med "Vintanterna" i morgon och mat&musik av Sanna Carlstedt med bästa Johanna på onsdag kväll på Gästis, kanske en fika med bästa gamla vännen Sigrid och förhoppningsvis en träff med den Gyllene Triangeln...

2 kommentarer:

  1. Tycker du verkar ha ett väl planerat lov!
    Njut!
    kram E

    SvaraRadera
  2. Underbart att kunna gå utvilad till ett lov. Inte många lärare som säger det idag.
    "Måsten" går väl an, om de är så trevliga som dina låter.
    Ser fram emot vad Vintanterna har att erbjuda denna gång.

    SvaraRadera